Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

«Απόδραση» με το… κλειδί του Σολ-άκη

«Απόδραση» με το… κλειδί του Σολ-άκη!

Με… υποκινητή τον Ηλία Σολάκη, που μπήκε αλλαγή και κέρδισε «χρυσό» πέναλτι στην παράταση, ο Ολυμπιακός Βόλου απέδρασε (1-0) απ’ το «Γεντί Κουλέ» και προκρίθηκε στους «16» του Κυπέλλου ΟΠΑΠ!

Η εύστοχη εκτέλεση του Καπετάνου στο 104’ έριξε στο «καναβάτσο» τον ΟΦΗ και τον άφησε να τα βάζει -δικαιολογήμενα- με τη διαιτησία (γκολ του Βλόνταρτσικ που δεν μέτρησε) και την… τύχη του (δοκάρι στις καθυστερήσεις της κανονικής διάρκειας).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.