Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΕΙΔΗΣΗ ΒΟΜΒΑ:Ο ΑΝΤΡΙΑΝΟ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ

«Ο γιος μου θα τα καταφέρει. Είμαι σίγουρη. Θα κερδίσει τη μάχη με τον κακό του εαυτό και αυτός και η Ρόμα, μαζί οι δυο τους θα... αναγεννηθούν και θα εκπλήξουν άπαντες».
 Είναι μήνυμα ζωής αυτό που «φώναξε» μέσα από τις σελίδες της «Gazzetta dello Sport» η δόνα Ροζίλντα, η μητέρα του Αντριάνο, η οποία μίλησε για πρώτη φορά δημόσια για το γιο της και τα προβλήματα που αντιμετώπιζε πριν από κάποιο καιρό.

Προβλήματα που τον έφεραν να σκέφτεται πέρα από το να εγκαταλείψει το ποδόσφαιρο να δώσει μέχρι και τέλος στην ύπαρξή του. «Σήμερα ο Αντριάνο είναι ένας καινούργιος άνθρωπος. Ενα άτομο που έβαλε μυαλό, που κατάλαβε ποιο είναι το καλό του» ξεκίνησε την αφήγησή της η μαμά του Βραζιλιάνου επιθετικού των Ρωμαίων, για να προσθέσει: «Η πηγή της κατάθλιψής του ήταν πάντοτε ο θάνατος του πατέρα του. Δεν τον ξεπέρασε ποτέ. Μια ημέρα, όταν ήταν ακόμη στην Ιντερ, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι δεν μπορούσε άλλο. Ηθελε να σταματήσει το ποδόσφαιρο. Σκεφτόταν να αυτοκτονήσει».

Η δόνα Ροζίλντα τον συμβούλεψε να ακολουθήσει την καρδιά του και πως τίποτα δεν ήταν πιο σημαντικό από την ευτυχία του. Μάλωσε αρκετές φορές μαζί του για τις παρέες του στη φαβέλα, για τον κόσμο εκεί που ήθελε μόνο να κερδίσει από εκείνον, έχοντας στόχο τα χρήματά του, και σήμερα πέρα από την Ιντερ ευχαριστεί μέσα από την καρδιά της τη Ρόμα, γιατί έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία στο γιο της. Στοιχηματίζει, μάλιστα, πως τώρα πια αυτός δεν θα την αφήσει ανεκμετάλλευτη.

πηγή:Sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.