Ο ΠΑΟΚ έκανε το... μπαμ στην πρεμιέρα της VolleyLeague επικρατώντας στου Ρέντη με 3-2 σετ (20-25, 25-21, 25-16, 22-25, 15-13) του Ολυμπιακού που δεν είχε στο ρόστερ του τους Ζέκοφ, Γιαμπλόνσκι.
Ο «δικέφαλος» εκμεταλλεύτηκε τις απουσίες των «ερυθρόλευκων», αλλά την? παγωμάρα στο γήπεδο που ήταν άδειο λόγω τιμωρίας των Πειραιτών και με κορυφαίους τους Μάρκο Μπόγιτς και Σάντερ Στέινμπεργκ έκανε το μεγάλο διπλό.
Ο Λινς του ΠΑΟΚ δήλωσε: «Πιστέψαμε όλοι στη νίκη από την αρχή και αυτό μας ώθησε σε αυτό το αποτέλεσμα. Το κλειδί ήταν ότι αγωνιστήκαμε σαν ομάδα. Προσπαθήσαμε πάρα πολύ και στο τέλος πήραμε τη νίκη. Είχαμε πολύ πάθος και αυτό φάνηκε μέχρι τη τελευταία στιγμή».
Ο Τζούριτς σημείωσε: «Να πω ένα μπράβο στον Ντίμα Φιλίποφ. Αυτό ήταν το πρώτο του ματς στον Ολυμπιακό και γενικά στην Α1 και παρά την πίεση έδειξε πολύ καλά στοιχεία. Από εκεί και πέρα εμείς είχαμε σημαντικές απουσίες, τον Ζέκοφ και τον Γιαμπλόνσκι και αυτό δεν το λέω σαν δικαιολογία. Παλέψαμε αλλά οι κρίσιμες φάσεις δεν μας έκατσαν».
Ολυμπιακός (Γκουλινέλι): Ντεσπέιν 16 (14/28 επ., 1 μπλοκ, 1 άσο, 46% υπ. - 15% άριστες), Φιλίποβ 3 (2 μπλοκ), κραλ 6 (4/12 επ., 2 μπλοκ), Ανδρεάδης 13 (10/15 επ., 2 μπλοκ, 1 άσο), Τζούριτς 27 (25/50 επ., 2 άσοι), Φράγκος 10 (7/21 επ., 3 άσοι, 67% υπ. - 33% άριστες), Κουζούνης -λ 75% υπ. - 60% άριστες) / Σωτηρίου 1, Παπάζογλου, Κοκκινάκης
ΠΑΟΚ (Μέλκας): Παντακίδης 9 (7/12 επ., 2 μπλοκ), Μπόγιτς 25 (18/30 επ., 7 μπλοκ, 64% υπ. - 27% άριστες)), Καραγιάννης 6 (3/5 επ., 3 μπλοκ), Γουίντερ 4 (3 μπλοκ), Στέινμπεργκ 21 (16/34 επ., 4 μπλοκ, 1 άσο), Λινς 12 (11/18 επ. 63% υπ. - 43% άριστες), Δημητρακόπουλος -λ 63% υπ. - 30% άριστες / Πλίκας, Παπαδημητρίου, Ωρολογάς
πηγή:sentragoal.gr
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010
ΒΟΛΛΕΥ ΑΝΔΡΩΝ:«Μπαμ» του ΠΑΟΚ στου Ρέντη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.