Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ξεχάστε τρένο και προαστιακό την επόμενη εβδομάδα

Ακίνητα θα παραμείνουν από την ερχόμενη εβδομάδα τρένα και προαστιακός, εξαιτίας των 24ωρων επαναλαμβανόμενων κινητοποιήσεων που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το νομοσχέδιο που αφορά στην εξυγίανση και ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Αναλυτικά στο protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.