Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ

Το ντέρμπι τελείωσε νωρίς. Από τη στιγμή που ο Τζεμπούρ σκόραρε μόλις στο 4ο λεπτό κι έτσι όπως έπαιζε ο Παναθηναϊκός, ήταν σχεδόν αδύνατο να μη νικήσει η ΑΕΚ (1-0) πλησιάζοντας τους "πράσινους" στον ένα βαθμό. Στο -4 ο ΠΑΟ από την κορυφή.Η ΑΕΚ έβαλε το γκολ νωρίς, αλλά ήταν πολύ καλύτερη από τον Παναθηναϊκό. Το ντέρμπι του ΟΑΚΑ βάφτηκε στα "κιτρινόμαυρα" χάρη στο ωραίο πλασέ του Ράφικ Τζεμπούρ μόλις στο τέταρτο λεπτό κι αφού είχε προηγηθεί ολέθριο λάθος του Σαριέγκι. Πρώτη ήττα για τον Παναθηναϊκό, που είχε απουσίες αλλά ήταν και ακίνδυνος για ενενήντα σχεδόν λεπτά!

Διαιτητής: Σιδηρόπουλος
Βοηθοί: Σαραϊδάρης-Βασιλειάδης
Κίτρινες κάρτες: Μπερνς, Γκαρθία

Γκολ: 4' Τζεμπούρ (1-0)

ΑΕΚ: Σάχα, Αργυρίου, Νταντόμο (83 Καράμπελας), Δέλλας, Νασούτι, Καφές, Λαγός, Μάκος (66' Γκέντζογλου), Γκερέιρο (74 Λεονάρντο), Μπερνς, Τζεμπούρ

Παναθηναϊκός: Τζόρβας, Βύντρα, Σπυρόπουλος (84 Ιωαννίδης), Μπουμσόνγκ, Σαριέγκι (71 Μαυρίας), Κατσουράνης, Σιμάο (46 Καραγκούνης), Ζιλμπέρτο, Γκαρσία, Χριστοδουλόπουλος, Γκαρθία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.