Στους 284 έφτασε ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στην Αϊτή εξαιτίας της επιδημίας χολέρας που ξέσπασε στη χώρα τις τελευταίες εβδομάδες, σύμφωνα με νεώτερο απολογισμό των τοπικών υγειονομικών Αρχών.
Επισήμως άλλοι 3.612 άνθρωποι νοσηλεύονται με συμπτώματα της ασθένειας.
Ο προηγούμενος απολογισμός έκανε λόγο για 259 νεκρούς και 3.342 νοσηλευόμενους.
πηγή:freegossip.gr
Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010
Αιτή: Αυξάνονται κάθε μέρα τα θύματα της χολέρας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.