Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΝ Η ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΗ ΚΟΡΟΜΗΛΑ;

Χθες το βράδυ, η Ρούλα Κορομηλά και η Ελεονώρα Μελέτη συναντήθηκαν στο bar restaurant της πρώτης στο Κολωνάκι και σήμερα οι συζητήσεις γύρω από τους λόγους της συνάντησης έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των blogs και των μεσημεριανών εκπομπών:

«Είμαστε χρόνια φίλες! Τώρα το ανακάλυψαν;» είπε η ίδια η Ρούλα Κορομηλά σε άνθρωπο του περιβάλλοντός της όταν είδε το θέμα να παίρνει διαστάσεις.Οι δύο γυναίκες συναντήθηκαν στο Eclipse στην οδό Αλωπεκής στο Κολωνάκι και κάθισαν στο ίδιο τραπέζι, ενώ ακριβώς δίπλα τους κάθονταν η Νανά Παλαιτσάκη με τον Σταμάτη Κραουνάκη. Οι τέσσερίς τους σύντομα έγιναν μία παρέα. Παρά το γεγονός ότι η Ρούλα προτιμά να μην μιλά προς το παρόν για τους λόγους αυτής της συνάντησης, αυτό που ακούγεται είναι πως όλοι μαζί σχεδιάζουν ένα project φιλανθρωπικού χαρακτήρα.
Η ίδια η Νανά Παλαιτσάκη πάντως, μιλώντας στην εκπομπή «Super Star», προτίμησε να μην αποκαλύψει πολλά: «Τους λόγους για τους οποίους συναντηθήκαμε, θα τους καταλάβετε τις επόμενες μέρες. Ετοιμάζουμε κάτι, αλλά συναντηθήκαμε όχι μόνο για αυτό και για αυτά που συνέβησαν τις προηγουμένης μέρες» είπε, προσθέτοντας ότι ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν από την παρέα ήταν και η προχθεσινή τηλεοπτική συνάντηση της Ελεονώρας με την Ελένη Μενεγάκη.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.