Πάντα ήταν ντέρμπι μίσους και όχι αγάπης.
Σκοπό είχαν και οι δυο ομάδες να ''ξεφτιλίσουν'' τους αντιπάλους τους για να μπορούν να τους κορο'ι'δεύουν και να μην μπορούν οι αντίπαλοι να ''βγάζουν άχνα''.Χρόνο με τον χρόνο η κατάσταση άλλαζε και αλλάζει.Παλιά ο κόσμος ανεξαρτήτου οπαδού και χρώματος καθόταν μαζί στο γήπεδο ξέροντας ότι δεν έχουν τίτοτα να χάσουν ενώ τώρα,στη σημερινή εποχή τα πράγματα έχουν αλλάξει κατά πολύ και μάλιστα προς το χειρότερο,τι εννοώ;Οι σημερινοί φίλαθλοι δεν αισθάνονται ότι έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους,πχ. ότι τους ενώνει η αγάπη τους για το ποδόσφαιρο,μόνο ότι τους χωρίζουν πολλά πράγματα,όπως το οπαδικό πνεύμα,οι ταραξίες,τα πολλά επεισόδια.Μέσα σε όλα αυτά,υπάρχουν και τα επεισόδια που μερικές φορές είναι και πολύ θλιβερά επειδή σε αυτά υπάρχουν σκοτωμοί και θάνατοι πολλών νεαρών και όχι μόνο ατόμων που κάνουν επεισόδια με άλλους οπαδούς επειδή πιστεύουν ότι με αυτό το τρόπο θα υπερασπιστούν την ομάδα τους.Κάτι που από ότι καταλαβαίνετε είναι λάθος και όχι σωστό επειδή χάνονται με αυτό το τρόπο άδικα ζωές νέων ατόμων για σαχλαμάρες.Εδώ παρακάτω θα υπάρχουν σε λίγο αφιερώματα για το ντέρμπυ,αφού έτσι και αλλιώς κοντεύει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.