Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Κοσμίδης!

Οι ενδείξεις έγιναν... αποδείξεις και παρότι ο ίδιος προτιμούσε να κρατάει χαμηλούς τόνους, στο τέλος έφτασε στον θρίαμβο!

Ο λόγος για τον Λευτέρη Κοσμίδη, ο οποίος στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στις ασκήσεις εδάφους και δικαίωσε όλους όσους πίστεψαν σε αυτόν!
Ο 19χρονος Ελληνας πραγματοποίησε εκπληκτική εμφάνιση στο «Αχόι» του Ρότερνταμ, όπου διεξάγεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ενόργανης Γυμναστικής και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Ιάπωνα Κοχέι Ουτσιμούρα και στην τρίτη τον Βρετανό, Ντάνιελ Πέρβις.

Ο Κοσμίδης γίνεται ο τρίτος Ελληνας που κατακτά χρυσό μετάλλιο σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, μετά τον Βλάση Μάρα (μονόζυγο 2001, 2002) και τον Δημοσθένη Ταμπάκο (κρίκοι 2003).

Η τελική κατάταξη:

1. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ (ΕΛΛΑΔΑ) 15.700 β.
2. Κοχέι Ουτσιμούρα (Ιαπωνία) 15.533
3. Ντάνιελ Πέρβις (Βρετανία) 15.366
4. Αλεξάντερ Σατίλοφ (Ισραήλ) 15.333
5. Τόμας Μπουέλ (Γαλλία) 15.300
6. Εντι Πένεφ (Βουλγαρία) 15.066
7. Φλάβιους Κότσι (Ρουμανία) 15.066
8. Στίβεν Λετζέντρ (ΗΠΑ) 13.600

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.