Ο Λάκης Λαζόπουλος εκρηκτικός έτσι όπως είναι, έχει έρθει σε σύγκρουση με αρκετούς στο χώρο των Media.Αυτή τη φορά χωρίς να διστάσει είπε τη γνώμη του για το Big Brother και τη Ρούλα Κορομηλά.
Τα αποτελέσματα αυτού του γεγονότος ίσως τα δούμε μετά,πάντως αναμένονται με πολύ ενδιαφέρον.
Όλα αυτά έγιναν στο Άλ Τσαντίρι της περασμένης Δευτέρας με το Λάκη Λαζόπουλο να κάνει σχέδια πάνω στη σκηνή της εκπομπής με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη (σε αναβίωση των Δέκα Μικρών Μήτσων).
Κάποια στιγμή ο Παπακαλιάτης ρωτάει τον Λαζόπουλο:΄΄ το κανάλι το λένε Alpha ,γιατί όμως έχει τόσο β΄ προγράμματα; ΄΄
Και χωρίς να σκεφτεί ο Λάκης Λαζόπουλος να κρατήσει τις ισορροπίες για το κανάλι της Κάντζας,απαντάει: ΄΄Έχει και βήτα και γάμα και Ρού και Ξού΄΄.
Σαφής η αναφορά του στη Ρούλα Κορομηλά με το ΄΄Ρου ΄΄ και παράλληλα επιθυμεί έξοδό της με το ΄΄Ξού΄΄!!!!!
Θα υπάρξει απάντηση τώρα από τη πλευρά της Ρούλας Κορομηλά; Ίδωμεν!
Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010
ΛΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΡΟΥΛΑΣ !!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.