Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Το Δ.Ν.Τ. βάζει χέρι και στο καλάθι της νοικοκυράς

Το Δ.Ν.Τ. βάζει χέρι και στο καλάθι της νοικοκυράς

ΕΝΤΟΝΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να αυξηθεί ο ΦΠΑ στα τρόφιμα και σε μια σειρά από υπηρεσίες από το 11% που είναι σήμερα στο 13% προκειμένου να εισρεύσει στα κρατικά ταμεία επιπλέον του 1 δισ. ευρώ εντός του 2011 δέχεται πλέον η Ελλάδα από την τρόικα των δανειστών μας, αλλά κυρίως από την Ευρωπαϊκή Ενωση, την ώρα μάλιστα που σε άλλες χώρες της ευρωζώνης, όπως για παράδειγμα στη Γερμανία, ο φόρος αυτός δεν ξεπερνάει το 6%.


Η πίεση αυτή δεν είναι τυχαία. Ερχεται την ώρα που η υστέρηση των εσόδων ήδη έχει προσεγγίσει στο 9μηνο Ιανουαρίου Σεπτεμβρίου τα 1,7 δισ. ευρώ και αναμένεται να γίνει εντονότερη καθώς επίκειται μεταξύ άλλων και η αναθεώρηση των ελλειμμάτων για το 2009 και το 2010 από τη Eurostat (για το 2010 εκτιμάται ότι θα αγγίξει το 8% από 7% που έχει προϋπολογιστεί με βάση το μνημόνιο).

Αναλυτικά στο protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.