Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Κοινωνικά: Δυσκολία στις μετακινήσεις και την Πέμπτη

Με εμπόδια θα πραγματοποιηθούν και την Πέμπτη τα δρομολόγια του Προαστιακού, όχι λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον ΟΣΕ, αλλά εξαιτίας εκτέλεσης έργων στη σιδηροδρομική γραμμή.

Όπως ανακοινώθηκε, δεν θα εκτελούνται δρομολόγια στο τμήμα από το σταθμό των Λιοσίων έως τον σταθμό της Νερατζιώτισσας.

Αντίθετα, τα δρομολόγια από τη Νερατζιώτισσα έως το αεροδρόμιο θα εκτελούνται κανονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.