Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΠΕΓΚΥ ΖΗΝΑ:Τι πιστεύει για τη Βίσση, τη Βανδή και τη Θεοδωρίδου;

Στo πλαίσιo της Eβδομάδας Ελληνικής Mουσικής, που διοργανώνει ο Sfera 102.2, το MAD και η Amstel, η Πέγκυ Ζήνα βρέθηκε στο στούντιο του Sfera και κουβέντιασε με τη Ναταλία Γερμανού για τις φιλίες που έκανε μέσα από το χώρο της μουσικής, για τη σχέση της με τη μόδα, ενώ οι ακροατές του σταθμού απολάμβαναν τις δικές της μουσικές επιλογές.



Για τη διοργάνωση:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετέχω για ακόμα μία χρονιά σʼ αυτή τη διοργάνωση της Εβδομάδας Μουσικής. Μου αρέσουν όλα αυτά τα ομαδικά. Όταν γίνονται πράγματα που πρέπει να συμμετέχουμε τραγουδιστές και παραγωγοί, μου βγαίνει ένας δυναμισμός, με εξιτάρει».

Για το χαρακτήρα της:
«Ο τίτλος του δίσκου μου, ο οποίος θα κυκλοφορήσει στις 22 Οκτωβρίου, είναι "Ευαίσθητη ή Λογική". Στη δουλειά μου αναγκάζομαι να είμαι λογική και δεν μου αρέσει καθόλου αυτός ο ρόλος στη ζωή μου, όμως λειτουργώ με το συναίσθημα, είμαι ευαίσθητη και πολύ αισιόδοξη, ζω στο ροζ κόσμο μου».

Για τη σχέση της με τη μόδα:
«Πειραματίζομαι αρκετά με την εμφάνισή μου, τις περισσότερες φορές το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο. Μοιραία όμως, στην προσπάθεια να βγάλεις ένα στιλ διαφορετικό, ξεπερνάς τα όρια. Ακόμα και η λάθος επιλογή όμως είναι πολύ θετική, γιατί μαθαίνεις τι δεν σου πηγαίνει οπότε και δεν κάνεις το ίδιο ατόπημα δύο φορές. Γενικώς με τη μόδα όμως δεν έχω καλή σχέση, την υπηρετώ όμως όταν χρειάζεται. Δεν θέλω να είμαι style icon. Ίσως από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε εμείς οι γυναίκες είναι ότι ακολουθούμε τη μόδα τόσο πιστά, ακόμα και αν αυτό δεν μας ταιριάζει, και καταλήγουμε στο δρόμο να είμαστε όλες ίδιες (ίδιο χτένισμα, ίδια ρούχα, ίδια παπούτσια).

Για τις φιλίες της από το χώρο της μουσικής:
«Φίλους, με την έννοια ότι τα λέμε συνέχεια και μοιραζόμαστε τα νέα μας καθημερινά, δεν έχω κάνει. Φίλους όμως που νοιάζονται για μένα, ναι, έχω όπως τον Γιάννη Πλούταρχο και τον Γιώργο Τσαλίκη. Βέβαια, και με όσους έχω συνεργαστεί -όπως ο Καραφώτης, ο Πετρέλης, ο Βέρτης και ο Νίνο- έχω καλές σχέσεις μαζί τους. Με τους ανθρώπους δεν είναι ανάγκη να έχεις συνέχεια επαφές, αρκεί να αισθάνεσαι καλά και άνετα μαζί τους.
»Από γυναίκες αγαπάω την Άννα Βίσση και, παρόλο που δεν έχουμε προσωπικές σχέσεις, όταν συναντιόμαστε μου δίνει πολύ θετική ενέργεια. Τη Βανδή τη συμπαθώ ιδιαίτερα, γιατί είναι καλός άνθρωπος και δεν θα ακούσεις άσχημο λόγο από το στόμα της για τον οποιοδήποτε. Tη Θεοδωρίδου την πάω γιατί είναι καρντάσι από τη Θεσσαλονίκη και έχει μαγκιά μέσα της, ενώ με την Κοκκίνου έχω έρθει πιο κοντά. Με όλες τους έχω καλές σχέσεις, ένα μήνυμα θα το μοιραστούμε αλλά επειδή η δουλειά μας είναι πιεστική, θέλεις στην ελεύθερη ώρα σου να έχεις κάποιους άσχετους με το χώρο ανθρώπους».

πηγή:Sfera 102.2

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.