Στη μαύρη τρύπα των ΔΕΚΟ
Μια που η κυβέρνηση αναζητεί το «πού πήγαν τα λεφτά;», αρκεί να δει τις μαύρες τρύπες που δημιουργούν οι εγγυητικές των ΔΕΚΟ και οι υπερβολικοί μισθοί. Τα λεφτά δεν πήγαν στις συντάξεις από τα γεροντάκια, τονίζει το πάνελ του mega.Επίσης, πέραν του ότι οι εν λόγω ΔΕΚΟ, π.χ. ΟΣΕ «ζουν στη δεκαετία του ’60» έχουν χρησιμέψει όλα αυτά τα χρόνια για να εξυπηρετήσουν πελατειακές σχέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.