Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Στ. Γονίδης - Γ. Πάριος: Μαζί σε νυχτερινό σχήμα, σύντομα

O Γιάννης Πάριος και ο Σταμάτης Γονίδης ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν ένα σχήμα που θα συζητηθεί πολύ.

Το Fever μας ετοιμάζει μία μεγάλη έκπληξη. Όπως αποκαλύτει η Espresso, σε λίγες εβδομάδες ο Γιάννης Πάριος και ο Σταμάτης Γονίδης θα εμφανιστούν μαζί στην πίστα του κέντρου δημιουργώντας ένα ανατρεπτικό σχήμα το οποίο σίγουρα θα συζητηθεί πολύ.
Υπηρετούν διαφορετικά ρεπερτόρια αλλά ο ερωτισμός και η αδυναμία τους στο ωραίο φύλο είναι το κοινό τους στοιχείο. Γι'αυτό είναι σίγουρο πως το μαγαζί θα είναι πάντα γεμάτο κόσμο. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα οι δύο καλλιτέχνες θα ερμηνεύουν μαζί μεγάλες επιτυχίες για 20 λεπτά.

πηγή:freegossip

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.