Η Φαίη πλέον κουράζεται εύκολα και θέλει να νιώθει άνετα όταν δεν βρίσκεται στο τηλεοπτικό πλατό.
«Η Φαίη και ο Γιώργος είναι πολύ ευτυχισμένοι» λέει άνθρωπος από το περιβάλλον τους.
«Όχι μόνο για τη μεγάλη επιτυχία που σημειώνει η εκπομπή τους, αλλά κυρίως για το μωρό που περιμένουν. Και οι δυο τους πιστεύουν πολύ στον Θεό, γιʼ αυτόν τον λόγο άλλωστε ταξίδεψαν μαζί στην Τήνο στις 17 Σεπτεμβρίου, ανήμερα της ονομαστικής εορτής της, για να επισκεφθούν την Παναγία τη Μεγαλόχαρη».Ήταν μια στιγμή με ιδιαίτερη συγκινησιακή φόρτιση και για τους δύο, γιʼ αυτόν τον λόγο άλλωστε δεν το είχαν πει σε κανέναν. Προσπάθησαν μάλιστα να περάσουν απαρατήρητοι ώστε να μη σχολιαστεί η εμφάνισή τους στο νησί. «Όπως και κάθε γυναίκα που διανύει την πρώτη της εγκυμοσύνη, έτσι και η Φαίη έχει μεγάλη αγωνία για να πάνε όλα καλά» συμπληρώνει η ίδια πηγή. «Και οι δυο τους ονειρεύονται την ημέρα που θα πάρουν στην αγκαλιά τους τον καρπό του έρωτά τους».
πηγή:OK

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.