Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συναντήθηκε σήμερα με το Κινέζο πρωθυπουργό Τζιαμπάο στο Προεδρικό Μέγαρο. Συζήτησαν σε πολύ καλό κλίμα για τα θέματα της οικονομίας και της μελλοντικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Κίνας σε θέματα ναυτιλιακά, εμπορικά,τουριστικά κ.α.
Ο Κινέζος πολιτικός μίλησε πάλι με κολακευτικά λόγια για τη προσπάθεια της Ελλάδας να ξεπεράσει τη κρίση και δεσμεύτηκε ότι θα συνεχίσει η χώρα του να αγοράζει τα ελληνικά ομόλογα.
Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010
Κάρολος Παπούλιας: ΄΄ Στρατηγικής σημασίας η ανάπτυξη σχέσεων με την Κίνα΄΄
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.