Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΑΜΕΝΓΚΟ Ο ΖΙΚΟ

Ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού, Ζίκο, δεν κατάφερε να στεριώσει ούτε στην αγαπημένη του ομάδα, την Φλάμενγκο με την ιδιότητα του εκτελεστικού διευθυντή.


Ο Ζίκο παραιτήθηκε από το πόστο του υποστηρίζοντας πως δεν μπορούσε να κάνει την δουλειά του γιατί πολλοί στον σύλλογο ήταν δυσαρεστημένοι με την παρουσία του.
«Δεν ήταν δυνατό για μένα να κάνω αυτό που ήθελα στην Φλαμένγκο», δήλωσε ο Ζίκο μέσω ανακοίνωσης που αναρτήθηκε στην προσωπική του ιστοσελίδα. «Διαπίστωσα πως η παρουσία μου προκάλεσε δυσαρέσκεια σε πολλούς. Οι συνθήκες δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσουν».

Ο Ζίκο που σημείωσε πάνω από 500 γκολ με την Φλαμένγκο ως παίκτης υποστήριξε πως το σχέδιο του για ένα νέο προπονητικό κέντρο αλλά και για την εισήγηση κι άλλων αλλαγών αντιμετωπίστηκε με δυσπιστία από τους ιθύνοντες του συλλόγου.
Εξάλλου πρόσθεσε πως «η ομάδα έτσι όπως εκπροσωπείται από αυτούς τους ανθρώπους σήμερα, έχει πεθάνει στην καρδιά μου. Συμπεριφέρονται λες και τους ανήκει ο συλλόγους».
Η Φλαμένγκο, μια από τις λαοφιλέστερες ομάδες της Βραζιλίας, κέρδισε πέρσι τον έκτο της τίτλο. Ωστόσο φέτος με την προσθήκη του Ντιόγο από τον Ολυμπιακό και τον Ντέιβιντ από τον Παναθηναϊκό, βρίσκεται μετά από 26 αγωνιστικές στην 15η θέση.
Η διοίκηση της Φλαμένγκο δεν σχολίασε την έξοδο του Ζίκο.

πηγή:Sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.