Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΗ:Το άγχος για τον Θέμο Αναστασιάδη

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί μου δόθηκε μια μεγάλη ευκαιρία με το "Lifestyle". », είπε σε ζωντανή σύνδεση με την εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» η Δέσποινα Καμπούρη που φέτος παρουσιάζει την εκπομπή «Lifestyle».
Ήταν μια εκπομπή που παρακολουθούσα και μου άρεσε από παλιά

Ωστόσο, η Δέσποινα θα βρίσκεται και φέτος στην εκπομπή "ΟΛΑ" του ΑΝΤ1, στο πλευρό του Θέμου Αναστασιάδη: «Αυτό ήταν το μεγάλο μου άγχος όταν μου προτάθηκε η συνεργασία με το Alter» παραδέχτηκε. «Ευτυχώς ο Θέμος το δέχθηκε. Του άρεσε η ιδέα και όλα είναι μια χαρά».

πηγή:Πολύ Μπλα Μπλα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.