Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Θεσσαλονίκη: Παράνομο στοίχημα σε καφενείο

     


Η αστυνομία ''ξεσκέπασε'' το ένοχο μυστικό του ιδιοκτήτη...
Το τελευταίο χτύπημα κατά του παράνομου στοιχήματος σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής (24-10-2010) στο Αιγάλεω της Θεσσαλονίκης. Άνδρες της ΓΑΔΑ και του τμήματος Παιγνίων και Λεσχών συνέλαβαν τον ιδιοκτήτη καφενείου, που βρίσκεται στην οδό Μαρίνου Αντύπα, γιατί δραστηριοποιούνταν στον παράνομο στοιχηματισμό.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε το πρωί στον εισαγγελέα υπηρεσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.