Νίκη και μόνο νίκη... Αυτός είναι ο στόχος της Εθνικής Νέων που θα αντιμετωπίσει την αντίστοιχη της Γεωργίας, στον αγώνα που θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 11/10 και ώρα 18:00 (Ελλάδας) στο «Estádio da Nora» (αντί του γηπέδου «Albufeira»), στην πρεμιέρα του 3ου προκριματικού ομίλου για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2011.
Διαιτητής θα είναι ο Σέρβος Μίλοραντ Μάζιτς.
Στον άλλο αγώνα του ομίλου, η διοργανώτρια Πορτογαλία αντιμετωπίζει την ίδια ημέρα το Αζερμπαϊτζάν.
Αισιόδοξος για την έκβαση της αναμέτρησης εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο διεθνής ποδοσφαιριστής Κώστας Κοτσαρίδης:
«Η ομάδα μας είναι νέα, όμως έχουμε δέσει μεταξύ μας και με την καθοδήγηση των προπονητών και την υποστήριξη όλων των μελών του τιμ μπορούμε να πάμε ψηλά στη διοργάνωση. Ήρθαμε στην Πορτογαλία για την πρόκριση και κατά συνέπεια ο πρώτος αγώνας με αντίπαλο τη Γεωργία είναι σημαντικός. Θα παίξουμε για τη νίκη που θα μας δώσει και ψυχολογικό πλεονέκτημα για τη συνέχεια του τουρνουά», τόνισε.
πηγή:sentragoal.gr
Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010
ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ!!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.