Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Ξεκίνησε το "σαφάρι" ο Αντωνίου

Στη Γερμανία βρέθηκε ο Κώστας Αντωνίου μαζί με συνεργάτη του σύμφωνα με δημοσίευμα του τύπου, σε ένα ταξίδι που εντάσσεται στο μεταγραφικό σχεδιασμό ενόψει του Ιανουαρίου

Το μεταγραφικό "σαφάρι" λοιπόν ξεκίνησε για τον Κώστα Αντωνίου καθώς όπως είχε αποκαλύψει ο Νικόλας Πατέρας στο πρόσφατο Δ.Σ., οι "πράσινοι" θα κινηθούν τον Γενάρη για έναν επιθετικό που θα πλαισιώσει τους Σισέ και Πετρόπουλο.

Στο πλαίσιο αυτής της αναζήτησης, θα ακολουθήσουν και άλλα ταξίδια του Αντωνίου, όπου επίσης του Κάρλος Φρέιτας αλλά και ανθρώπων από το τμήμα σκάουτινγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.