Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Διαμελίστηκε από τρένο στη Θήβα

Γυναίκα αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων βρήκε τραγικό θάνατο στη Θήβα παρασυρόμενη από την υπερταχεία 51 που εκτελούσε δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Αθήνα.


    Το θύμα για αδιευκρίνιστους λόγους βρέθηκε στις ράγες λίγα μέτρα παρακάτω από τον σταθμό της Θήβας, ενώ ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε αργά την ύπαρξη του, με αποτέλεσμα να μην προλάβει να σταματήσει. Ο θάνατος ήταν ακαριαίος καθώς η γυναίκα διαμελίστηκε.
    Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις πρόκειται για 60χρονη, ενώ οι αρχές που διερευνούν την υπόθεση, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας.

πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.