Γυναίκα αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων βρήκε τραγικό θάνατο στη Θήβα παρασυρόμενη από την υπερταχεία 51 που εκτελούσε δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Αθήνα.
Το θύμα για αδιευκρίνιστους λόγους βρέθηκε στις ράγες λίγα μέτρα παρακάτω από τον σταθμό της Θήβας, ενώ ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε αργά την ύπαρξη του, με αποτέλεσμα να μην προλάβει να σταματήσει. Ο θάνατος ήταν ακαριαίος καθώς η γυναίκα διαμελίστηκε.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις πρόκειται για 60χρονη, ενώ οι αρχές που διερευνούν την υπόθεση, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας.
πηγή:stifora.gr
Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010
Διαμελίστηκε από τρένο στη Θήβα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.