Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΖΙΚΟ

Τελικά είχε ευνοϊκή κατάληξη για την ΠΑΕ Ολυμπιακός το θέμα της αποζημίωσης του Ζίκο και των συνεργατών του. Όσο ευνοϊκή κατάληξη μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι ο Ολυμπιακός θα βγάλει από το ταμείο του το ποσό του ενάμιση εκατομμυρίου Ευρώ. Όμως, όταν οι απαιτήσεις είναι σχεδόν τριπλάσιες, τότε...


Ο Ζίκο, με τον αδελφό του και τον γυμναστή, είχαν εγείρει απαιτήσεις ύψους τεσσάρων εκατομμυρίων και τριακοσίων χιλιάδων Ευρώ για την απομάκρυνσή τους από την ομάδα. Ο Ολυμπιακός τις τελευταίες εβδομάδες έκανε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τους εκπροσώπους των τριών Βραζιλιάνων και μπόρεσε και ήρθε χθες το βράδυ σε μία συμφωνία συμβιβασμού στο 1,5 εκ. Ευρώ, που πρέπει να καταβληθεί σε δόσεις.

Στην ΠΑΕ θεωρούν ότι έκαναν το καλύτερο δυνατό, αφού μείωσαν την απαίτηση κατά 2,8 εκ. Ευρώ, κάτι που δεν είναι μικρό πράγμα. Ειδάλλως, η υπόθεση θα πήγαινε στη FIFA κι ο Ολυμπιακός θα κινδύνευε να πληρώσει και πάνω από το 1,5 εκ. Ευρώ. Ίσως όχι τόσα όσα ζητούσαν, αλλά κάποια παραπάνω δεν θα τα γλίτωνε..REDPLANET

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.