Αμέσως μετά την ανακοίνωση διαμαρτυρίας που εξέδωσε ο Παναθηναϊκός για τη διαιτησία του αγώνα ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Ολυμπιακό Βόλου, ο μεγαλομέτοχος των ΄΄ερυθρόλευκων΄΄ Βαγγέλης Μαρινάκης, δήλωσε: ΄΄ Δεν ασχολούμαι με φαιδρότητες΄΄.
Αμέσως μετά ακουλούθησαν ένα σωρό ανακοινώσεις από τις δυο πλευρές με αναφορές στα ευρωπαϊκά πεπραγμένα των δύο αιωνίων, τη ΚΕΔ,τις ..δηλώσεις Μαρινάκη και πολλά άλλα που αφορούν το παρασκήνιο του ποδοσφαίρου μας.
Και εμείς λέμε: ΚΑΜΙΑ μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα δε δικαιούται να ομιλεί περι διαιτησίας.Όλοι κατά καιρούς έχουν πάρει τα αβανταδόρικα σφυρίγματά τους.Αυτό το σκηνικό θυμίζει τα κόμματα που ρίχνουν τις κατηγορίες για τα σκάνδαλα το ένα στο άλλο. Κουράζει τον κόσμο πάρα πολύ νομίζουμε και είναι ανούσιο εν τέλει.
Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010
Μαρινάκης: ΄΄ Δεν ασχολούμαι με φαιδρότητες!΄΄-Πόλεμος χαρακωμάτων μετάξυ ΟΣΦΠ-ΠΑΟ για τη διαιτησία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.