Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ:''ΜΟΛΙΣ ΧΩΡΙΣΑ''

Στον πέμπτο όροφο του Public, μεσημέρι Σαβ­βάτου, εκεί που θα ερ­μήνευε τα καινούργια της τραγούδια, επι­κρατεί το αδιαχώρητο.
Παρατηρώ τα τατουάζ που έχει στο σώμα της (στον αυχένα, στον αριστερό καρπό, στο δεξί μέρος του λαιμού της). «Τι συμβολίζουν όλα αυτά;» τη ρωτάω, καθώς καθόμαστε στον γκρίζο καναπέ λίγα λεπτά αργότερα για τη συνέντευξή μας. «Είναι κάποια σχέδια που συμβο­λίζουν την πίστη, την αγάπη, τη χαρά και την αισιοδοξία. Όλα αυτά δηλαδή που διεκδικώ με πάθος στη ζωή μου».


Είσαι ερωτευμένη αυτή την περίοδο;
Μόλις χώρισα και είμαι μόνη μου. Παρʼ όλα αυτά, είμαι ερωτευμένη με τον εαυ­τό μου, είμαι καλά.

Πώς ξεπερνάς ένα χωρισμό, Ελεωνό­ρα; Εύκολα;
Το χωρισμό, σαν γεγονός, τον ξεπερνάς εύκολα. Το δύσκολο είναι να ξαναρχί­σεις να βρίσκεις τον εαυτό σου απʼ την αρχή, σε καινούργιες βάσεις. Όλο αυτό θέλει πολλή δουλειά.

Έχεις βρει τις ισορροπίες σου, έπειτα από το χωρισμό σου;
Δεν τις βρίσκεις αμέσως. Πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως είσαι πλέον μόνος σου στη ζωή, να αρχίσεις να ξα­ναβρίσκεις το δικό σου χώρο και όλο αυτό είναι μια επίπονη διαδικασία που, τελικά, σε οδηγεί στο να βρεις ξανά τις ισορροπίες σου.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκλα­ψες οδηγώντας στην Αττική Οδό;
Πολύ πρόσφατα, γιατί όλα είναι πολύ forte αυτή την περίοδο στη ζωή μου. Είμαι σε κατάσταση που κλαίω κι οδη­γώ μονίμως! Αλλά, εντάξει, θα το ξεπε­ράσω. Ξεσπάω στην οδήγηση. Μπαί­νω μέσα στο αυτοκίνητο, κάνω βόλτες ακούγοντας μουσική κι αλλάζοντας σταθμούς στο ραδιόφωνο κάθε λεπτό, τραγουδάω, γελάω και κλαίω. Τελικά όμως, κατάλαβα πως συγκινούμαστε γιʼ αυτά που έχουμε κι όχι γιʼ αυτά που χά­νουμε. Όταν χάσεις κάτι είναι αφορμή για να θυμηθείς τα καλά που έχεις στη ζωή σου: τους φίλους σου, τους δικούς σου ανθρώπους, το ότι έχεις αγαπηθεί κι έχεις αγαπήσει.

πηγή:DownTown

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.