Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ «Υπάρχει συμφωνία για Μιραλάς»

Στις προθέσεις του πελάτη του, Κέβιν Μιραλάς αναφέρθηκε ο ατζέντης του άσου του Ολυμπιακού, Κριστόφ Ενροτό μιλώντας στην εφημερίδα «Πρωταθλητής».
«Ο Κέβιν ήξερε για ποιο λόγο ήρθε στον Ολυμπιακό. Δεν με εκπλήσσουν οι εμφανίσεις του. Ξέρουμε ότι ήταν ευκαιρία για να εξελιχθεί. Αισθάνεται πολύ χαρούμενος, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και αυτό φαίνεται στο γήπεδο», τόνισε.
Και συνέχισε: «Είναι μια χαρά με τον προπονητή, όλα ως τώρα είναι θαυμάσια. Δεν παραπονέθηκε κι όταν δεν έπαιζε. Έκανε τη δουλειά του και περίμενε. Όταν με ειδοποιήσουν από τον Ολυμπιακό, θα έρθω να συζητήσουμε. Δεν είμαι βλάκας, ούτε έχω πρόβλημα με τον κύριο Μαρινάκη! Τα ξεχνώ όλα στη στιγμή.
Ξέρουμε ότι ο νέος ιδιοκτήτης χρειάζεται χρόνο για να βάλει τα πράγματα σε μια σειρά που ο ίδιος θεωρεί σωστή. Περιμένω από τον Ολυμπιακό να σεβαστεί τη συμφωνία, να κάνουμε όλοι ένα μικρό βήμα καλής θέλησης και να βρούμε τη λύση. Δεν μπορούμε να χτίσουμε κάτι καλό, αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη. Περιμένω να συμφωνήσουμε και να συνεχίσει ο Κέβιν στον Ολυμπιακό, αφού είναι κάτι που το θέλει πολύ. Επαναλαμβάνω πως όταν θα λάβω τηλεφώνημα από τον Ολυμπιακό θα κάτσω στο τραπέζι».
Καταλήγοντας, υπογράμμισε: «Υπάρχει συμφωνία Ολυμπιακού-Σεντ Ετιέν. Ένας τρίτος σύλλογος μπορεί να ενδιαφερθεί για τον Μιραλάς μόνο αν δεν τηρηθεί αυτή η συμφωνία. Κανείς δεν θέλει να λύνονται τέτοια ζητήματα από τους δικηγόρους. Αυτή είναι η δική μου άποψη και πιστεύω ότι το ίδιο πιστεύουν και στον Ολυμπιακό».

πηγή:Sportnet

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.