Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ:«Δεν συμφωνώ καθόλου με το κόνσεπτ του Big Brother»

Η Ελεονώρα Μελέτη συνεχίζει για δεύτερη χρονιά την επιτυχημένη της πορεία στην «Πρωινή Μελέτη» και δείχνει πιο ευτυχισμένη από ποτέ. Για τη δουλειά και τη ζωή της μίλησε στο περιοδικό «Celebrity».


            Η οικονομική κρίση αυτή τη σεζόν έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα αλλά και μεγάλο ανταγωνισμό: «Δεν γνωρίζω αν φέτος ο ανταγωνισμός είναι πιο σκληρός από ποτέ, σίγουρα πάντως κάθε χρόνος που περνάει επιβαρύνει ένα τηλεοπτικό προϊόν. Είμαστε αποφασισμένοι, ωστόσο, να κάνουμε και φέτος ό,τι καλύτερο μπορούμε».
           Πολλές ήταν οι φήμες που αφορούσαν τη συνύπαρξη της παρουσιάστριας με τις άλλες δύο κυρίες του σταθμού (Χριστίνα Λαμπίρη και Τατιάνα Στεφανίδου) κι έκαναν λόγο για εντάσεις: «Δεν ισχύει ότι υπάρχουν εντάσεις στο κανάλι. Μπορεί να υπάρχει ενδιαφέρον ή προσέγγιση απ' όλες τις εκπομπές για κάποιον καλεσμένο -ναι, αυτό μπορεί να συμβεί-, αν αναλογιστεί κανείς ότι τα πρόσωπα που προκαλούν ενδιαφέρον στο κοινό είναι συγκεκριμένα».
            Έντονη υπήρξε και η φημολογία που ήθελε την Ελεονώρα να αρνείται να αλλάξει τηλεοπτική ζώνη, ύστερα από πρόταση του καναλιού: «Δεν αρνήθηκα. Μου έγινε η πρόταση στις αρχές του καλοκαιριού, τη σκέφτηκα και τη συζήτησα πολλές φορές και για ώρες με τους υπεύθυνους του σταθμού. Απάντησα θετικά τον Αύγουστο, λίγες μέρες μετά όμως με ενημέρωσαν πως τελικά δεν θα γίνει κάποια αλλαγή».
        Τέλος, για το ενδεχόμενο παρουσίασης ενός ριάλιτι τύπου «Big Brother» απαντά: «Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ αλλά ποτέ δεν μου άρεσε το συγκεκριμένο. Δεν συμφωνώ καθόλου με το συγκεκριμένο concept».

πηγή:Celebrity

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.