Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΙΟΛΗ,ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ 4 ΕΩΣ 6 ΜΗΝΕΣ!!

Ο Αλέξανδρος Τζιόλης ενδέχεται να μείνει από έξι ως τέσσερις μήνες εκτός δράσης και θα χρειαστεί χειρουργική επέμβαση σύμφωνα με το ιατρικό τιμ της Ρασίνγκ Σανταντέρ.

Ο διεθνής Ελληνας μέσος στάθηκε τρομερά άτυχος στα τελευταία δευτερόλεπτα του χθεσινού νικηφόρου αγώνα της εθνικής με τη Λετονία στο Καραϊσκάκη.
Ο Τζιόλης εξετάστηκε το Σάββατο από το ιατρικό επιτελείο της Εθνικής μας ομάδας και διαπιστώθηκε πως έχει υποστεί ρωγμώδες κάταγμα κνήμης.

Το πρωί της Κυριακής οι γιατροί της Σανταντέρ, Χαβιέρ Θεμπάγιος και Αντόνιο Κρόσας πήραν στα χέρια τους τις ακτινογραφίες του Τζιόλη από τους ομόλογους της Εθνικής και διέγνωσαν πως ο Ελληνας μέσος έχει υποστεί πλήρες ρωγμώδες κάταγμα στους χιαστούς της κνήμης του δεξιού του ποδιού.
Οι γιατροί της Σανταντέρ πρότειναν στον 25χρόνο μέσο να μπει στο χειρουργείο. Εκτιμάται πως για την επιστροφή του στα γήπεδα θα χρειαστούν από τέσσερις ως έξι μήνες. Πλέον θα χρειαστεί επαφή των δύο ιατρικών επιτελείων, της Εθνικής και της Σανταντέρ για να αποφασιστεί εάν ο Τζιόλης θα μπει όντως στο χειρουργείο και τι αποθεραπεία θα ακολουθήσει.
Εάν μείνει εκτός δράσης για έξι μήνες θα χάσει τα παιχνίδια με το Ισραήλ (12/10) και την Μάλτα ( 26 Μάρτιου εκτός και 4 Ιουνίου εντός).

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.