Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΝΒΑ(ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ) ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010-2011(1ο ΜΕΡΟΣ)

ATLANTIC DIVISION

ΒΟΣΤΩΝΗ
Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα της χρονιάς: οι Κέλτες θα προσπαθήσουν να κάνουν μια τελευταία διαδρομή προς τον τίτλο στηριγμένοι στους Big3. Βασικές καλοκαιρινές ενισχύσεις δύο κουρασμένοι σταρ με το επώνυνο Ο'Νιλ: Σακίλ και Ζερμέν. Η πείρα τρέχει από τις κάλτσες τους, αλλά κανένας δεν ξέρει πώς θα συμπεριφερθούν στη διάρκεια της χρονιάς. Πέρυσι το έπαιξαν ως το τέλος, αλλά φέτος η Ανατολή είναι πιο δυνατή - δύσκολα θα επιστρέψουν στους τελικούς.

Ν. ΥΟΡΚΗ
Τα μεγάλα όνειρα για απόκτηση σουπερστάρ πήγαν φούντο - τελικά τσίμπησαν έναν Αμάρε και το πανηγύρισαν κιόλας. Πρόκειται για τρομερό αθλητή, αλλά μονοδιάστατο παίκτη και είναι καθαρά θέμα κόουτς να τον εκμεταλλευτούν σωστά. Κατά τα άλλα η ομάδα έχει καλούτσικο υλικό και μπορεί να επιστρέψει στην ποστ-σίζον μετά από πολλά χρόνια. Περιμένουν πολλά από νεαρούς ανερχόμενους σαν τον Ράντολφ και τον Γκαλινάρι, ενώ δίνουν την ευκαιρία στον Ρέιμοντ Φέλτον να αναδειχθεί σε σταρ πλέι-μέικερ.

ΦΙΛΑΝΤΕΛΦΙΑ
Το πέι-ρολ τους είναι αρκετά φορτωμένο και σε αγωνιστική αξία δεν πείθουν καθόλου. Έχουν καλό υλικό στην περιφέρεια, αλλά μέσα στη ρακέτα περιμένουν μάταια την ανάσταση του Έλτον Μπραντ. Η έλευση του Νταγκ Κόλινς στον πάγκο θα τους δώσει κάποια σοβαρότητα - με άλλα λόγια δεν θα είναι πια το περυσινό τσίρκο - ωστόσο θεωρείται δύσκολο να πετύχουν κάτι σημαντικό. Το δίδυμο Χόλιντει-Τέρνερ στο μπακ-κορτ μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι σπουδαίο - φέτος όμως δεν τους βάζει στην 8άδα.

ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΪ
Η εξευτελιστική περσινή χρονιά δύσκολα θα επαναληφθεί, όμως για την ομάδα η χρονιά αυτή θα είναι έτσι κι αλλιώς μεταβατική. Η εκ Ρωσίας ιδιοκτησία εγγυάται για μελλοντικές επενδύσεις, στο πρόγραμμα υπάρχει μετακόμιση στο Μπρούκλιν, ενώ θα παίξουν γερά για τον Καρμέλο Άντονι. Το καλοκαίρι δεν πήραν σχεδόν τίποτα και ελπίζουν στον νέο κόουτς, τον σκληρό Έιβερι Τζόνσον. Έχουν καλό πόιντ, καλό σέντερ και καλούτσικο πάγκο. Ίσως φτάσουν τις 30 νίκες.

ΤΟΡΟΝΤΟ
Απόλυτα λογικα, δεν τους πιστεύει κανένας. Έχασαν τον καλύτερο παίκτη τους (Μπος) και τον πάντα υπολογίσιμο Τούρκογλου. Ήδη πέφτουν στοιχήματα για το αν ο Τζέι Τριάνο θα κάνει Χριστούγεννα στον πάγκο. Το κράξιμο είναι ασύστολο - οι Αμερικανοί τους προτείνουν να φύγουν από το ΝΒΑ και να παίξουν στην Ευρωλίγκα. Με Καλδερόν, Μπαρνιάνι, Κλέιζα, Μπαρμπόσα δεν θα τα πήγαιναν και άσχημα. Τα πλέι-οφ δεν υπάρχουν - 20 νίκες το πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.