Το πρώτο μισό της παρωδίας ολοκληρώθηκε με το μπάσκετ να είναι ο μεγάλος χαμένος της πρεμιέρας της Α1. Μικροεπεισόδια σε Καβάλα, διαβουλεύσεις και παρασκηνιακές συζητήσεις στο Αλεξάνδρειο και το χειρότερο όλων... ΜΑΤ στο ΟΑΚΑ.
Τα τρία πρώτα παιχνίδια της πρεμιέρας της Α1 έγιναν κανονικά μεν, αλλά τα τραγελαφικά που συνέβησαν δεν έχουν προηγούμενο τα τελευταία χρόνια.
Η παρωδία αναμένεται να συνεχιστεί και την Κυριακή που στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται άλλα τέσσερα παιχνίδια και κανείς βεβαίως δεν μπορεί να ξέρει τι θα ακολουθήσει. Το βέβαιο είναι ότι ο ΠΣΑΚ δεν κέρδισε τη μάχη, αφού όχι μόνο τα ματς έγιναν κανονικά, αλλά υπήρξαν και διαρροές με πολλούς Ελληνες παίκτες να λαμβάνουν κανονιά μέρος στα παιχνίδια.
Βέβαια το να μιλήσουμε για το ποιός είναι χαμένος και ποιός κερδισμένος σε ένα άθλημα το οποίο οδεύει από το κακό στο χειρότερο και κανείς από ότι φαίνεται δεν δείχνει ικανός να σταματήσει τον κατήφορο, είναι περιττό...
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΠΑΟΚ: Μόνο με ξένους ο ΠΑΟΚ!
Την απόφαση να κατέβει στο ματς με τον Παναθηναϊκό μόνο με ξένους παίκτες (σ.σ. πέντε τον αριθμό) πήρε ο ΠΑΟΚ. Αντιθέτως οι «πράσινοι» παρατάχθηκαν με πλήρη σύνθεση. Μάλιστα τα μέτρα ασφαλείας στο ΟΑΚΑ ήταν «Δρακόντεια» προκειμένου να μην υπάρξουν τυχόν παρατράγουδα με αντιπροσωπεία του ΠΣΑΚ που θα επιχειρούσε να εμποδίσει την έναρξη της αναμέτρησης.
Γύρω στις 18:00 από πλευράς «πράσινων» έκαναν την εμφάνισή τους οι Νίκολας Τέπιτς, Καλάθης, Μάριτς, Βουγιούκας, Καϊμακόγλου, ενώ περίπου πέντε λεπτά αργότερα από πλευράς «δικεφάλου» εμφανίστηκαν ο Λάζαρος Παπαδόπουλος (σ.σ. είναι πρόεδρος του ΠΣΑΚ), ο Δέδας, ο Αποστολίδης (σ.σ. αλλά και οι υπόλοιποι Έλληνες της ομάδας) με πολιτικά και παρατάχθηκαν στο κέντρο του γηπέδου.
Στις κερκίδες υπήρχαν μέλη του ΠΣΑΚ, με την αστυνομία να βρίσκεται σε εγρήγορση προκειμένου να μην τους επιτρέψει να κατέβουν στο παρκέ. Γύρω στις 18:25 έγινε η επίσημη είσοδος της ομάδας του Παναθηναϊκού όχι από την κανονική είσοδο αλλά από την πλαϊνή. Το αντιφάτικό είναι ότι από τη μία πλευρά βρισκόταν ο Δημήτρης Διαμαντίδης που ειναι μέλος του ΠΣΑΚ και έκανε κανονιοκά ζέσταμα και από την άλλη ο Παπαδόπουλος που είναι ο πρόεδρος και παρέμενε για αρκετή ώρα στη σέντρα με πολιτικά. Στο γήπεδο δεν βρέθηκαν πάνω από 300 θεατές αρχικά (σ.σ. στη συνέχεια αυξήθηκαν), με το θέαμα φυσικά να είναι αποκαρδιωτικό...
Στις 18:45 μάνατζερ του ΠΑΟΚ Νίκος Σταυρόπουλος ζήτησε από τους Ελληνας αθλητές του «δικεφάλου» που κάθονταν με πολιτικά στη σέντρα του γηπέδου να αποχωρήσουν ώστε το ματς να ξεκινήσει. Μαζί του πήγε και ο αστυνομικός διευθυντής των δυνάμεων που υπήρχαν στο ΟΑΚΑ. Με την πρώτη προειδοποίηση οι αθλητές δεν αποχώρησαν αλλά με την είσοδο των ΜΑΤ αποχώρησαν ειρηνικά και το παιχνίδι ξεκινήσε κανονικά.
Σε «πηγαδάκι» ο Θανάσης Γιαννακόπουλος αποκάλυψε ότι είπε σε παίκτη του «...αφού το πρόβλημα με την ασφάλιση της Α2 είναι τόσο μεγάλο, δώστε τους εσείς τα λεφτά που χρεάζονται»!
ΑΡΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Με ξένους, εφήβους και Ταπούτο ο Αρης
Νωρίτερα, κανονικά έγινε το παιχνίδι και στο Αλεξάνδρειο. Ο Ολυμπιακός με πλήρη σύνθεση και ο Αρης με ξένους τον Χρυσικόπουλο (σ.σ. δεν έχει επαγγελματικό συμβόλαιο), τον Ταπούτο (σ.σ. δεν έπαιξε καθόλου τελικά) και έξι ακόμη εφήβους! Στη διάρκεια της προετοιμασίας αλλά και του αγώνα υπήρξαν αποδοκιμασίες κατά των παικτών του Ολυμπιακού από τους περίπου 500 φίλους του Αρη που βρέθηκαν στο γήπεδο.
Μιάμιση ώρα πριν από τον αγώνα οι παίκτες του Αρη και του Ολυμπιακού συζήτησαν τις προθέσεις της μίας και της άλλης πλευράς. Οι Χαραλαμπίδης, Χατζηβρέττας, Ταπούτος, Βεργίνης, Χρυσικόπουλος, Κουμπούρας, Σλούκας, Σκορδίλης μιλούσαν με τους Παπαλουκά, Σπανούλη και Μπουρούση, ενώ στο γήπεδο βρέθηκα και αντιπροσωπεία του ΠΣΑΚ με επικεφαλής τον Παυλίδη, η οποία μίλησε με τους παίκτες του Ολυμπιακού, αγόρασε εισιτήρια και κάθισε στην εξέδρα. Σε ένδειξη διαμαρτυρίας μάλιστα αποχώρησε από το γήπεδο, μόλις έγινε το τζάμπολ του παιχνιδιού.
Επίσης, η ΚΑΕ Αρης είχε αυξήσει τη δύναμη των σεκιούριτι προκειμένου να μην επιτρέψει στους απεργούς την είσοδό τους στο παρκέ. Ο πρόεδρος του Αρη Γιάννης Δαμιανίδης ενημέρωσε γραπτώς τους παίκτες για το τι προβλέπει ο κανονισμός (σ.σ. μηδενισμός της ομάδας, αφαίρεση βαθμών) σε περίπτωση που δεν αγωνιστούν στο παιχνίδι.
ΚΑΒΑΛΑ - ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ: Κανονικά και στην Καβάλα
«Εσπασε» η απεργία και στην Καβάλα και το παιχνίδι πραγματοποιήθηκε κανονικά. Η ομώνυμη ομάδα κατέβηκε με ξένους και εφήβους, ενώ και ο Ηλυσιακός αγωνίστηκεμε εφήβους, αλλά και τους αρχηγούς Χατζή, Κασελάκη. Οι τελευταίοι κατέβηκαν αναγκαστικά, προκειμένου η ομάδα τους να συμπληρώσει την αποστολή της και να μην μηδενιστεί.
Πριν από τον αγώνα υπήρξε ένταση, καθώς οι Ελληνες παίκτες που απεργούσαν ήταν συγκεντρωμένοι στο κέντρο του γηπέδου με πολιτικά ρούχα και αρνούνταν να αποχωρήσουν. Τελικά, βγήκαν και η αστυνομία τοποθέτησε ΜΑΤ περιμετρικά του γηπέδου για να μην μπουν εκ νέου στο παρκέ οι απεργοί!
πηγή:sentragoal.gr
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Α1 ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.