Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΡΟΥΒΑΣ-ΒΙΣΣΗ:Ξανά «μαζί» ύστερα από 14 χρόνια!

Στην τελική ευθεία για την πολυαναμενόμενη συνύπαρξή τους στο Αθηνών Αρένα βρίσκο­νται η Άννα Βίσση και ο Σάκης Ρουβάς, οι οποίοι συνεχίζουν καθημερινά τις εντατικές πρόβες τους, μέχρι να βρεθούν «Face to Face» μαζί, στο λα­μπερό σόου τους που έχει προγραμματισμένη πρεμι­έρα την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου.

Στο πλάι τους βρίσκεται η 49χρονη πολυβραβευμένη χορογράφος του Χόλιγουντ, Μαργκερίτ Ντερίξ –έχει υπογράψει, μεταξύ άλλων, τις χορογραφίες στις ταινίες Mr & Mrs Smith, Spider-Man 3, Οι Άγγελοι του Τσάρλι και Στρι­πτίζ– η οποία ταξίδεψε στην Αθήνα αποκλειστικά για να συνεργαστεί μαζί τους. Οι δύο σταρ συνεχίζουν με ενθουσιασμό τις προε­τοιμασίες, σαν να μην πέρασε μια μέρα από την πρώ­τη τους νυχτερινή συνάντηση, πριν ακριβώς από δεκα­τέσσερα χρόνια.

πηγή:OK

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.