Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΨΕ ΦΩΤΙΕΣ Η ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΙΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ CLUB ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Άλλη μια φορά η Ελένη Φουρέιρα έκανε πολλούς να… αναστενάξουν! Η τραγουδίστρια, η οποία το τελευταίο διάστημα σημειώνει μεγάλη επιτυχία, εμφανίστηκε την Κυριακή το βράδυ σε γνωστό club της παραλιακής μαζί με το "Θηρίο". Εκρηκτική όπως συνήθως τραγούδησε, λικνίστηκε στους ρυθμούς της μουσικής και διασκέδασε τους θαμώνες για αρκετή ώρα. Στο «Ακρωτήρι live» βρέθηκαν για να απολαύσουν τόσο την Φουρέιρα όσο και το Θηρίο, η Δήμητρα Αλεξανδράκη, η Ανδρομάχη Ξένου, η Έφη Κυριάκου, η Χριστίνα Ζήση, η Άρτεμις Αστεριάδη, η Μπέτυ Κουράκου και ο Βαλεντίνο.

πηγή:gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.