Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Πέσαμε πολύ...

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που βγήκαν στη δημοσιότητα,η Ελλάδα είναι ως χώρα δώδεκα θέσεις  πιο κάτω σε σχέση με άλλες χρονιές στη λίστα του World Economist Forum όσον αφορά στην ανταγωνιστικότητά της. Αυτή είναι μακράν η χειρότερη επίδοση που έχει να επιδείξει η χώρα μας στο συγκεκριμένο τομέα.

Φέτος η Ελλάδα βρίσκεται στην 83η θέση από την 71 η που ήταν πέρυσι.Το άσχημο είναι ότι βρισκόμαστε κάτω από χώρες πολύ κατώτερες από εμας στο βιοτικό επίπεδο ( Ναμίμπια,Πουέρτο Ρίκο ,Βιετνάμ κ.α)
Το κακό δε κρίβεται σε όλες τις οικονομικές μετρήσεις, αφού με στοιχεία που εξέδωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή , ο δείκτης της Βιομηχανικής παραγωγής παρουσίασε πτώση κατά 8.6  % τον Ιούλιο ,ενώ από την αρχή η πτώση είναι 6.3%.
Στο χονδρεμπόριο είχαμε πτώση κατά 2.1% το δεύτερο τρίμηνο του έτους ( Μάρτιος-Μάιος 2010). Το ίδιο ,καθοδική   τάση παρουσίασε ο κύκλος εργασιών  και στις πωλήσεις αυτοκινήτων με 35.4%...

Πηγή: www.skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.