Αφού ο Ολυμπιακός "έδεσε" το Γιάννη Φετφατζίδη, με την ρήτρα των 12.500.000 ευρώ, σκοπεύει να προχωρήσει στην ανανέωση των συμβολαίων των Βασίλη Τοροσίδη και Αβραάμ Παπαδόπουλου.
Στον Ολυμπιακό οι Έλληνες ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στην εντεκάδα - σχεδόν πάντα - είναι μόλις τρεις (Νικοπολίδης, Α. Παπαδόπουλος και Τοροσίδης). Καμιά φορά ίσως να δούμε να είναι πέντε τα Ελληνόπουλα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε ξεκινήσει και με τους Μήτρογλου - Φετφατζίδη.
Σαφώς και υπάρχουν κ' άλλοι παίκτες από την Ελλάδα, όμως, θα είναι δύσκολο να αγωνιστούν όλοι μαζί στο βασικό σχήμα.
Στον Ολυμπιακό υπάρχει η πρόθεση να δώσει στην ομάδα περισσότερο ελληνικό χρώμα. Γι' αυτό και η ΠΑΕ αναμένεται να καλέσει τους πρωτοκλασάτους άσους της για ανανέωση.
Το συμβόλαιο του Αβραάμ λήγει το καλοκαίρι του 2012, τότε ο "βράχος" του Θρύλου θα είναι 28 ετών και στον Ολυμπιακό δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να τον αφήσουν να φύγει. Ο πρώην άσος του Άρη βρίσκεται στο λιμάνι από το 2008, ενώ στο συμβόλαιό του δεν έχει γίνει ποτέ καμία αναπροσαρμογή.
Οι διοικούντες τον Ολυμπιακό θα του προτείνουν ένα σαφώς καλύτερο συμβόλαιο από άποψης αποδοχών, ενώ θα μπει και ο όρος υψηλής ρήτρας αποδέσμευσης.
Το συμβόλαιο του Βασίλη Τοροσίδη εκπνέει το 2013. Ο δεξιός μπακ του Ολυμπιακού και της Εθνικής έχει ρήτρα 7.000.000, ενώ έχει γίνει αναπροσαρμογή στο συμβόλαιό του ήδη μία φορά, όταν ισχυρός άντρας της ΠΑΕ ήταν ο Σωκράτης Κόκκαλης.
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, ο οποίος εκτιμά ιδιαίτερα τις ικανότητες του "Τόρο" αναμένεται να τον καλέσει στο επόμενο διάστημα, ώστε να επεκτείνει τη συνεργασία των δύο πλευρών.ΣΠΟΡ24
Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΡΟ ΚΑΙ ΑΒΡΑΑΜ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.