Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Δέσποινα Καμπούρη: ΄΄ Ο Θέμος Αναστασιάδης είναι ο μέντορας μου!΄΄

΄΄Ο Θέμος Αναστασιάδης είναι ο μεντοράς μου.Αυτός δηλαδή ήταν ο άνθρωπος  που επέμενε να βγώ στη μικρή οθόνη.Με πίεζε συνέχεια αλλά εγώ αρνιόμουν. Θαυμάζω τον αυτοσαρκασμό του Θέμου και προσπαθώ να τον μιμηθώ σε αυτό΄΄,δήλωσε η Δέσποινα Καμπούρη για το Θέμο.

Όσον αφορά στη νέα της εκπομπή το ΄΄Lifestyle΄΄ το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στις οθόνες μας προσεχώς ,τόνισε: ΄΄ Το άγχος μου θα υφίσταται μέχρι την Τρίτη κατα σειρά εκπομπή. Έπειτα όλα θα πάρουν το δρόμο τους.Παίζει σίγουρα μεγάλο ρόλο το γεγονός πως αισθάνομαι μεγάλη ασφάλεια με τους νέους μου συνεργάτες΄΄.
Τέλος αναφέρθηκε και στη σχέση της με τον Βαγγέλη Ταρασιάδη. Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ανέβει  κάποια στιγμή στο μέλλον τα σκαλιά της εκκλησίας.Όπως ανέφερε: ΄΄ Είμαι μια παραδοσιακή γυναίκα.Φυσικά θα κάνω το μεγάλο βήμα να παντρευτώ.Απλά δεν έχει έρθει ακόμα η στιγμή ΄΄ κατέληξε.

Πηγή: tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.