Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΡΕΜΟΣ-ΜΠΟΣΝΙΑΚ;

Βλέποντας τη σχέση του Αντώνη Ρέμου με την Υβόννη Μπόσνιακ να αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για τις εμφανίσεις του καλλιτέχνη στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τον ίδιο, λέγεται πως του συνέστησαν να προσπαθήσει να την εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά για την προώθηση και των χειμερινών του παραστάσεων στην Αθήνα.


Οι πληροφορίες θέλουν να του ζητούν να σταματήσει την υπερέκθεση με το μοντέλο, αποφεύγοντας τις κοινές δημόσιες εμφανίσεις μέχρι την πρεμιέρα του και γιατί όχι αν μπορεί, να ρίξει ένα πέπλο μυστηρίου που θα κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την επιστροφή του στην αθηναϊκή νύχτα.
Ο Ρέμος ωστόσο, που φημίζεται για τον αυθορμητισμό του δύσκολα μπορεί να μπει σε… καλούπια, έστω κι αν πρόκειται για το καλό της δουλειάς του, όμως σε αυτό που συμφώνησε για τους δικούς του όμως λόγους είναι στο θέμα της υπερβολικής προβολής της σχέσης του.
Θεωρεί ότι το να γεμίζει εξώφυλλα και να απασχολεί με τα προσωπικά του τηλεοπτικές εκπομπές μόνο κακό μπορεί να κάνει στη σχέση του, αλλά και στην αγαπημένη του που ξαφνικά βρέθηκε να είναι υπόλογη για το οτιδήποτε τον αφορά.
Και μπορεί για τους πολλούς η Υβόννη με την παρουσία της στο πλευρό του Ρέμου να απέκτησε δημοσιότητα η οποία της άνοιξε επαγγελματικές πόρτες, όμως σύμφωνα με τον ερμηνευτή η δημοσιότητα αυτή την αποσυντόνισε και κυρίως δε την αφήνει πια να είναι ο εαυτός της, παρά το κορίτσι του διάσημου τραγουδιστή, με όλα όσα συνεπάγονται.
Γι’ αυτό λοιπόν, προς το παρόν τέρμα οι δημόσιες διαχύσεις, εως ότου το απαιτήσουν οι συνθήκες γιατί κακά το ψέματα πέρα από κάθε διαφωνία, απέναντι στον ανταγωνισμό μια Υβόννη έτοιμη να πει το «ναι» σε πρόταση γάμου, αλλά ακόμα και σε ενδιαφέρουσα, αποτελεί ένα καλό επικοινωνιακό τρικ κι ένα σημαντικό συν για τον Αντώνη ειδικά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.