Με αφορμή ένα ουσιαστικά ανύπαρκτο πέναλτι (όπως έδειξε ο τηλεοπτικός φακός ) ο Παναθηναϊκός πήρε το τρίποντο μέσα στην έδρα του Άρη ,αλλά ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού , Βαγγέλης Μαρινάκης έδωσε σκληρή απάντηση!
΄΄Δυστυχώς σήμερα διαπράχθηκε ένα καθαρό έγκλημα,εναντίον του ελληνικού ποδοσφαίρου. Πρέπει να ξεβρωμίσει ο χώρος΄΄ δήλωσε με οργή.Και συνέχισε : ΄΄ Για να αναβαθμίσουμε όμως το ποδόσφαιρο πρέπει να το ξεβρωμίσουμε τον χώρο! Θα πρέπει να ταχθούμε εναντίον των διαιτητών και των παραγόντων του παρακράτους που μεγαλούργησε πέυσι και λειτουργεί και φέτος. Το έδειξε και στη πρώτη και στη δεύτερη αγωνιστική. Ο Ολυμπιακός έπρεπε να είχε 6 βαθμούς, έχει 3.Ο Παναθηναϊκός έχει 4 ,αλλά θα έπρεπε να έχει δύο. 6 θα έπρεπε να έχει σήμερα ο Άρης. Να βγεί ο Κόντης να το καταδικάσειή να βγεί ο Παναθηναϊκός να καταδικάσει τα όσα έγιναν.
Σήμερα τα ψέμματα τελειώνουν. Όποιος νομίζει ότι θα παίξει με το κόσμο του Ολυμπιακού , του Άρη ,του ΠΑΟΚ και των υπολοίπων ομάδων είναι γελασμένος. Ας μην κρυβόμαστε. Ο Δαλούκας και οι Δαλούκες γενικότερα θα πρέπει να κρεμάσουν τη σφυρίχτρα τους. Δεν υπάρχουν περιθώρια πρέπει να ξεβρωμίσει ο τόπος αν θέλουμε να πάμε το ποδόσφαιρο μπροστά.΄΄
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010
΄΄Να ξεβρωμίσει το ποδόσφαιρο!΄΄ δήλωσε για το πέναλτι που πήρε ο ΠΑΟ , ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού , Βαγγέλης Μαρινάκης!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.