«Είμαι μια χαρά. Νιώθω πολύ όμορφα. Ίσως λιγότερο αγχωμένη από κάθε άλλη χρονιά» εξήγησε στη Δέσποινα Καμπούρη και την εκπομπή «Lifestyle» η Ελεονώρα Μελέτη.
Τόνισε παράλληλα πως δεν νιώθει απολύτως καμία ενοχή για τη θεματολογία της εκπομπής της, ούτε για τον τρόπο με τον οποίο έχει χειριστεί οποιοδήποτε πρόσωπο μέσα από την «Πρωινή Μελέτη».
«Έχουν υπάρξει αμήχανες στιγμές» παραδέχτηκε ωστόσο. «Μια από τις πιο αμήχανες στιγμές μου είχε να κάνει με τον τρόπο που θα διαχειριζόμουν το διαζύγιο της Ελένης Μενεγάκη. Δεν ήθελα να δώσω το δικαίωμα στον κόσμο να πιστέψει ότι είμαι ένας χαιρέκακος άνθρωπος που εκμεταλλεύεται μια κακή στιγμή του άλλου. Θεωρώ όμως ότι κράτησα πολύ καλά τις ισορροπίες» είπε. Όσο για την «εμμονή» που της έχουν χρεώσει με την Ελένη Μενεγάκη, η Ελεονώρα εξήγησε πως αφορμή για όλο αυτό ήταν καθαρά η διαδοχή της στη θέση της παρουσιάστριας του «Πρωινού Καφέ».
«Αυτή είμαι, δεν θα αλλάξω. Προτιμώ να με λένε εμπαθή, προκλητική, οτιδήποτε, από το να με λένε δήθεν» συνέχισε η Ελεονώρα Μελέτη, τονίζοντας πως δεν είναι άνθρωπος «που πυροδοτεί ανύπαρκτες κόντρες», λέει όμως πάντα αυτό που σκέφτεται χωρίς να υπολογίζει το κόστος.
Αργότερα, στην ίδια συνέντευξη , η συζήτηση επανήλθε στην Ελένη Μενεγάκη:
«Πρόκειται για ένα πρόσωπο που αποτελεί διαχρονική αξία στην τηλεόραση. Μας συντροφεύει τόσα χρόνια. Έχει μοιραστεί μαζί μας κάθε πτυχή της ζωής της» είπε η Ελεονώρα, και, σχολιάζοντας τη σχέση της 41χρονης παρουσιάστριας με τον Μάκη Παντζόπουλο, είπε πως η Ελένη έχει δικαίωμα να κάνει στη ζωή της ό,τι και κάθε άλλη γυναίκα της ηλικίας της: «Το ότι εκτίθεται είναι άλλο θέμα. Αυτό όμως δεν της στερεί το δικαίωμα να κάνει αλλαγές στη ζωή της» συνέχισε.
πηγή:Lifestyle

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.