Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

«Παραίτησε» τη διοίκηση ο Σαλευρής στην Καλλιθέα

Η εγκατάλειψη της Καλλιθέας από τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης, οδήγησε τον Νίκο Σαλευρή στην απόφαση να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να συνεχίσει μόνος του τη στήριξη της ομάδας.

Σε δήλωσή του, μάλιστα, ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ αποκάλυψε ότι αρχικά είχε πάρει την απόφαση να οδηγήσει την Καλλιθέα στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα, αδυνατώντας να συνεχίσει να καλύπτει τα οικονομικά της ανοίγματα.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της υπομονής του Σαλευρή ήταν η αδιαφορία των Καλλιθεατών (με εξαίρεση το δήμαρχο Κώστα Ασκούνη) να βοηθήσουν ώστε να συγκεντρωθεί ποσό 38 χιλιάδων ευρώ για να πληρωθούν προσφυγές παλιών παικτών και να μην υποβιβαστεί η ομάδα για χρέη.

Στην ίδια δήλωση, μάλιστα, επισημαίνει ότι ανακοίνωσε την απόφασή του στους αρχηγούς, πλην όμως «η αντίδρασή τους με συγκίνησε. Το μήνυμα που μου έστειλαν οι ποδοσφαιριστές μας είναι να προχωρήσουμε όλοι μαζί για την περαιτέρω πρόοδο της ομάδας μας . Σε αυτή την πρόκληση δεν μπορώ να μείνω αμέτοχος».
Μετά από αυτή την εξέλιξη, λοιπόν, ο Νίκος Σαλευρής ζήτησε τις παραιτήσεις όλων των μελών της διοίκησης, ώστε «να με διευκολύνουν στην ανασυγκρότηση και ανανέωση του συμβουλίου για να πετύχουμε με μεγαλύτερη δύναμη τους στόχους μας», όρισε γενική τιμή 200 ευρώ στα εισιτήρια διαρκείας, καλώντας παράλληλα τους φιλάθλους «να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια για την ενίσχυση της ομάδας μας» και κατέληξε: «Είναι πλέον στο χέρι των φιλάθλων μας να στηρίξουν την προσπάθεια μας».
Στα αγωνιστικά, η μαγνητική τομογραφία, στην οποία υποβλήθηκε ο Αλεσάντρο Ντακόλ ήταν «καθαρή» και έτσι ο Βραζιλιάνος τέθηκε κανονικά στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
 
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.