Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Θεοδωρίδου – Βέρτης: Γιατί δεν θα τους δούμε μαζί το χειμώνα;

Δεν θα συνεργαστούν φέτος το χειμώνα τελικά ο Νίκος Βέρτης και η Νατάσα Θεοδωρίδου. Μπορεί το ντουέτο που έχουν κάνει οι δυο τραγουδιστές να έχει κάνει ήδη επιτυχία και να έχει αγαπηθεί από το κοινό, όμως οι θαυμαστές τους δεν θα μπορέσουν να τους απολαύσουν μαζί στη σκηνή, τουλάχιστον γι' αυτή τη σεζόν. Οι δυο τους είχαν δώσει τα χέρια, αλλά στο παρά πέντε η συνεργασία χάλασε, αφού ο Νίκος Βέρτης αποφάσισε τελικά να μην εμφανιστεί φέτος σε κάποιο κέντρο. Μετά το τέλος των εμφανίσεών του στη Θεσσαλονίκη θα κάνει περιοδεία στο εξωτερικό και θα κυκλοφορήσει νέο τραγούδι το οποίο ηχογραφεί αυτό τον καιρό.

πηγή:Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.