Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ ΕΚΑΝΕ ΓΥΜΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ!!!!

Έκπληξη προκαλεί σε πολλούς η απόφαση της Νάντιας Μπουλέ να φωτογραφηθεί ολόγυμνη! Ο λόγος όμως είναι ιερός αφού η φωτογράφηση έγινε για φιλανθρωπικό σκοπό. Είναι επίσης και ο μόνος λόγος που η Νάντια Μπουλέ θα έπαιρνε απόφαση να εμφανιστεί μπροστά στον φωτογραφικό φακό ολόγυμνη. Βέβαια, η συγκεκριμένη φωτογράφηση είναι πολύ προσεγμένη και η παρουσιάστρια και τραγουδίστρια δεν αποκαλύπτεται τόσο όσο θα πίστευαν κάποιοι.

πηγή:gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.