Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Ηττα από Γαλλία, «τελικός» με Σενεγάλη!

Ούτε κόντρα στην πρωταθλήτρια Ευρώπης Γαλλία - την οποία αντιμετώπισε στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του Β’ ομίλου- κατάφερε η Εθνική μας ομάδα των Γυναικών να παρουσιαστεί ανταγωνιστική.


Ηττήθηκε με 69-55 και πλέον για να προκριθεί στις 12 κορυφαίες ομάδες του Mundobasket της Τσεχίας, θα πρέπει το Σάββατο (25/9, 21:15) να κερδίσει την Σενεγάλη, η οποία, νωρίτερα, ηττήθηκε με 108-52 από τις ΗΠΑ.
Η ομάδα του Κώστα Μίσσα δεν βρέθηκε σε καλή μέρα, έπαιξε κακή άμυνα στο μεγαλύτερο διάστημα της αναμέτρησης, ενώ συν τοις άλλοις ήταν πολύ άστοχη στα τρίποντα. Παράλληλα, η Εβίνα Μάλτση δεν είχε ανάλογη απόδοση όπως αυτή κόντρα στις ΗΠΑ, με τις Καλτσίδου και Χατζηνικολάου να ξεχωρίζουν.

Από πλευράς γαλλίδων, κορυφαία ήταν η Μιγιέμ με 19 πόντους.

Τα δεκάλεπτα: 20-12, 40-23, 51-40, 69-55

ΓΑΛΛΙΑ (Βινσέντ): Λαρντί 3(1), Μιγιέμ 19(1), Λεπρόν 9(1), Μπεϊκς 4, Ντουμέρκ 4, Ντιγκμπό 11(2), Γκοντίν 4, Ε’ Ντονγκ 10, Ζανό 5(1).

ΕΛΛΑΔΑ (Μίσσας): Καλέντζου 8(2), Δημητράκου 4, Χατζηνικολάου 12(1), Καλτσίδου 12, Μάλτση 10(1). Παπαμιχαήλ 9, Λύμουρα, Σωτηρίου, Σούλις.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.