Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΣΕ ΡΑΔ. ΕΚΠΟΜΠΗ ,ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ: ΄΄ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ; ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ;΄΄ ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.