Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ

Την ίδρυση Γενικής Γραμματείας για την υποστήριξη του έργου που κάνει ο πρωθυπουργός, αποφάσισε ο ίδιος ο Γ.Παπανδρέου, όπως δήλωσε ο κυβερντικός εκπρόσωπος Γ.Πεταλωτής.

Γενική Γραμματέας σε ρόλο επικεφαλής ορίστηκε η κα Ρεγγίνα Βάρτζελη.
Σήμερα επίσης είχε τη πρώτη συνεδρίαση το νέο συντονιστικό κυβερνητικό όργανο υπό τη καθοδήγηση του Γιάννη Ραγκούση με συμμετοχή των υπουργών Οικονομικών και Πολιτισμού,ενώ σήμερα το απόγευμα στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός θα συναντηθεί όπως είθισται κάθε χρόνο με παραγωγικούς φορείς.
Για αύριο στις 12 είναι προγραμματισμένο το υπουργικό συμβούλιο που θα γίνει στον ΟΛΘ με θέμα την εξυγίανση του ΟΣΕ.
Το πρωί του Σαββάτου ο πρωθυπουργός θα παραστεί στα εγκαίνια της 75ης ΔΕΘ και ακολούθως το Σάββατο στις 8 το βράδυ θα μιλήσει στο ΄΄Ι.Βελλίδης΄΄.

Πηγή: skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.