Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Και οι αυξήσεις φόρων...αυξήσεις...

Για νέες φοροαυξήσεις μίλησε ο υπουργός Οικονομικών Γ.Παπα/νου στο περιθώριο των συνεδριάσεων των υπουργών Eurogroup και Ecofin,υποστήριξε ότι ΄΄η υστέρηση που έχει παρατηρηθεί στα κρατικά έσοδα κατά το τρέχον έτος θα μπορούσε να αντισταθμιστεί είτε με αυξήσεις του ΦΠΑ,είτε με την εξίσωση των φόρων του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης΄΄!!!

Χαιρέτησε επίσης την απόφαση για χορήγηση από την ευρωζώνη της δεύτερης δόσης του δανείου προς την Ελλάδα και εκτίμησε ότι η ύφεση κατά το τρέχον έτος θα είναι μικρότερη του 4% του ΑΕΠ και τόνισε ότι το στοίχημα για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας είναι το να κερδίσει την αξιοπιστία σε διεθνές επίπεδο.
--- Επαφές με επενδυτές ( μα καλά ο κ. Παμπούκης δεν έχει ακριβώς αυτή την αρμοδιότητα;;) ανακοίνωσε πως θα έχει ο κ. Παπα/νου ,συνοδευόμενος από μέλη της τρόικας την ερχόμενη εβδομάδα στη Γαλλία ,στην Αγγλία και στη Γερμανία και στις συναντήσεις τους θα τους εξηγήσει για ποιο λόγο λαμβάνει η χώρα μας αυτά τα μέτρα.

Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.