Ζήτημα ημερών είναι το πότε θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα του ολοκαίνουργιου κύκλου επεισοδίων του “50-50”. Σχεδόν τα πάντα έχουν φροντιστεί, οι τελευταίες εκκρεμότητες διευθετήθηκαν, οπότε σύμφωνα με τους υπολογισμούς του καναλιού και της εταιρείας παραγωγής, το αργότερο μέχρι αρχές Οκτωβρίου η παρέα του “50-50” θα βρίσκεται και πάλι στο πλατό. Η συμμορία του Μεγάλου καναλιού πιάνει και πάλι δουλειά, ενώ εμείς με τα καμώματα της θα τα δούμε στον αέρα τον Ιανουάριο.
Πηγή: Tηλεκοντρόλ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.