Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΕΙΠΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΤΕΡΑ ,ΜΑΡΙΝΑΚΗ, ΠΛΑΤΙΝΙ ΚΑΙ ΠΙΛΑΒΙΟΥ ΧΘΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ-ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΠΛΑΤΙΝΙ ΄΄Η ΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΩΝ 2 ΑΙΩΝΙΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.