Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΕΚ:ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2013!!!!

Ο Ράφικ Τζιμπούρ είπε το «ναι» στην ανανέωση της συνεργασίας του με την ΠΑΕ ΑΕΚ ως και το 2013.

Ο Αλγερινός συμφώνησε να υπογράψει νέο συμβόλαιο και με την ολοκλήρωση αυτής της εκκρεμότητας, η Ενωση έκλεισε ένα από τα τρία ανοιχτά μέτωπά της. Για τους «κιτρινόμαυρους» σειρά παίρνουν πια τα ζητήματα με Μπλάνκο και Σκόκο, στα οποία αναμένονται οι εξελίξεις.
«Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία για επέκταση της συνεργασίας της με τον Rafik Djebbour για άλλα δύο χρόνια. Ο ποδοσφαιριστής θα υπογράψει συμβόλαιο ως το καλοκαίρι του 2013», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Η διοίκηση της ΑΕΚ είχε έτοιμη την πρόταση πρόωρης ανανέωσης της συνεργασίας (που ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2011) για τον Τζιμπούρ, με συγκεκριμένα νούμερα και συνθήκες (όπως τη ρήτρα για μεταγραφή του στο εξωτερικό).
Αν και οι αρχικές εκτιμήσεις έφεραν τις πιθανότητες για τελική συμφωνία στο 50-50, ο Αλγερινός ξεπέρασε τις προσδοκίες και έδωσε, άμεσα μάλιστα, τη θετική του απάντηση στους «κιτρινόμαυρους». Ο Τζιμπούρ βρέθηκε μαζί με τον μάνατζέρ του στα γραφεία της ΑΕΚ και εκεί οριστικοποίησε τη συμφωνία του.
Κατά πληροφορίες, η πρόταση της ΑΕΚ θα αφορούσε σε νέο τριετές συμβόλαιο, με πάγιες αποδοχές που θα αγγίζουν τις 700.000 ευρώ και θα αυξάνονται με ειδικά μπόνους που θα αφορούν τόσο τους στόχους της ομάδας όσο και τα προσωπικά επιτεύγματα του παίκτη.
Ακολουθούν οι Σκόκο και Μπλάνκο
Αμέσως μετά τον Ράφικ Τζιμπούρ ο Αδαμίδης προτίθεται να θέσει επί τάπητος και τα ζητήματα ανανεώσεων των Σκόκο και Μπλάνκο. Βέβαια, με δεδομένο πως οι εκπρόσωποι των δύο παικτών βρίσκονται στο εξωτερικό, οι επαφές θα γίνουν τηλεφωνικά. Κατά τεκμήριο μάλιστα, πρόκειται για περιπτώσεις με υψηλότερο δείκτη δυσκολίας από αυτήν του Τζιμπούρ.
Σε ό,τι αφορά τον Σκόκο, ο ατζέντης του παίκτη βρίσκεται στην Ισπανία και περιμένει την ειδοποίηση της ΑΕΚ. Είναι ξεκάθαρο πως τα πράγματα είναι δύσκολα για ανανέωση, έστω κι αν η πόρτα δεν έχει κλείσει. Ο Αδαμίδης προτίθεται να προσφέρει συμβόλαιο με πάγιες αποδοχές που θα φτάνουν τις 750.000 ευρώ και μαζί με τα προβλεπόμενα μπόνους στόχων μπορεί να φτάνουν το 1 εκατ. ευρώ (καθιστώντας τον Αργεντινό ως τον καλύτερα αμειβόμενο παίκτη της ΑΕΚ).
Οσον αφορά τον Μπλάνκο, ο Αδαμίδης ετοιμάζεται να στείλει και πάλι με ηλεκτρονικό τρόπο την πρότασή του στον ατζέντη του ποδοσφαιριστή. Εστω κι αν ο πρόεδρος της ΠΑΕ ετοιμάζει νέα βελτιωμένη προσφορά, 500.000 ευρώ ετησίως ως πάγιες αποδοχές, απέχει αρκετά από τις 700.000 που αξιώνει ο παίκτης και προέκυπταν βάσει της προφορικής συμφωνίας που είχε με την προηγούμενη διοίκηση. Η υπόθεση έχει υψηλό δείκτη δυσκολίας, καθώς ο Μπλάνκο διαρρέει από το περιβάλλον του πως δεν είναι ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά της ΑΕΚ απέναντί του και θα πρέπει να αλλάξουν πολλά για να συνεχίσει.
** Την αναμέτρηση Hajduk Split - Dinamo Zagreb για το πρωτάθλημα της Κροατίας, θα παρακολουθήσει το προσεχές Σάββατο (11/09) ο Βασίλης Μπορμπόκης.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.