Την παραίτηση του από το «Έθνος» υπέβαλε ο διευθυντής του «TV Έθνος» και «Έθνος Out» Αντώνης Πρέκας.Όσο για τους λόγους που τον έκαναν να εγκαταλείψει τη θέση του μετά από 18 χρόνια πετυχημένης θητείας αναφέρει:
«Έγιναν κάποιες επιλογές από τη διεύθυνση της εφημερίδας, στις οποίες δεν μου ζητήθηκε η άποψή μου και οι οποίες θεωρώ ότι είναι ιστορικό λάθος. Αποφασίστηκε η κατάργηση του ένθετου περιοδικού «Έθνος Out» γι’ αυτό υπέβαλα την παραίτησή μου. Πρέπει όμως να διευκρινίσω ότι δεν υπήρξε και δεν υπάρχει καμία ένταση στις μεταξύ μας σχέσεις. Άλλωστε μετά από 18 χρόνια αισθάνομαι ότι το «Έθνος» είναι επαγγελματική μου οικογένεια».
Η παραίτηση του ωστόσο δε θα επηρεάσει τα τηλεοπτικά βραβεία, αν υπάρξει η διάθεση από την ιδιοκτησία να συνεχιστεί ο θεσμός.
«Είναι αλήθεια ότι πιστεύω πολύ στο θεσμό των βραβείων «Πρόσωπα». Εννοείται λοιπόν ότι θα συνεχίσω να είμαι σε αυτά εφόσον όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θέλουν να συνεχιστεί αυτός ο θεσμός. Σας είπα ότι δεν υπήρξε καμία ένταση ενώ οι σχέσεις με την ιδιοκτησία της εφημερίδας είναι άριστες».πηγή:stifora.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.